Questo sito impiega cookie come descritto nella informativa. Continuando la navigazione si esprime consenso a tale impiego

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

treningiV ponedeljek 4.maja 2015 pričnemo s kondicijskimi treningi za kategorije baby-miški, dečki-naraščajniki in mladinci-master. Najmlajša kategorija bebyjev-miškov se bo na treningih srečevala dvakrat tedensko, prav tako tudi kategoriji mladincev in masterjev. Za kategorijo dečki-naraščajniki bodo treningi organizirani 3x tedensko, pri čemer bo en dan namenjen rolanju za vse kategorije skupaj.
Program treningov: suhi treningi na prostem, pohodi, kolesarjenje, rolanje, akrobatika, plavanje, tedenske kondicijske priprave, periodična testiranja motoričnih sposobnostI

Lunedì 4 maggio 2015 iniziano gli allenamenti per le categorie baby-cuccioli, ragazzi-allievi e giovani-master. Nel programma dei baby-cuccioli e giovani-master sono previsti due allenamenti a settimana. Mentre per la categoria ragazzi-allievi gli allenamenti si terranno 3 volte a settimana, di cui un giorno sarà dedicato all'allenamento con i roller per tutte le categorie.
Programma allenamenti: preparazione atletica all'aperto, escursioni, ciclismo, roller, acrobatica, nuoto, preparazione fisica settimanale, test periodici di abilità motorie

Protected area